Nowości
Waluta:

Język:   PL  ENG   

Regulamin sklepu.


Sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.babroszka.pl prowadzony jest przez firmę BaBroszka Anna Gościńska mającą siedzibę pod adresem: ul. Czapli 13, 02-781 Warszawa, NIP: 5242551947, Regon: 147180608 ,tel. 694-497-502, adres email: babroszka@babroszka.pl

§ 1 Zasady ogólne

  1. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
  2. Sklep internetowy BaBroszka prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
  3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie BaBroszka są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

§ 2 Składanie zamówień

  1. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.babroszka.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich lub w euro (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.
  2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
  3. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adresu, na który Towar ma być wysłany oraz numeru telefonu i adresu e-mail.
  4. W wypadku, gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Kupującym. Jeśli
  5. kontakt z Kupującym nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
  6. W trakcie składania Zamówienia, Kupujący może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
  7. Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia
  8. procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
  9. Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
  10. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub poprzez system płatności PayU lub PayPal.

§ 3 Koszty i termin wysyłki

  1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
  2. Towar jest dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej lub na życzenie klienta za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich. Istnieje również możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego.
  3. Czas realizacji zamówienia do momentu nadania produktu wynosi do 7 dni roboczych (w przypadku zamówień specjalnych do 14 dni) od momentu zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1 dzień roboczy).
  4. Kupujący ponosi koszt wysyłki określony w cenniku dostawy.

§ 4 Płatności

  1. Na każdy sprzedany towar wystawiam paragon lub imienny dowód zakupu (fakturę).
  2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić przelewem na konto bankowe sklepu lub za pośrednictwem systemu płatności online PayU lub PayPal .

§ 5 Odbiór towaru

  1. Dostawy są realizowane na terytorium Polski, w przypadku dostawy do innego kraju proszę o kontakt na adres email babroszka@babroszka.pl w celu ustalenia kosztów przesyłki.
  2. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

§ 6 Zwroty

  1. Klient może zrezygnować bez podania przyczyny z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania poprzez złożenie sprzedawcy stosownego oświadczenia na piśmie. (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.).
  2. Odstąpienie od umowy powinno polegać na odesłaniu nieużywanego towaru w nienaruszonym stanie, z oryginalnym opakowaniem wraz z wszelkiego rodzaju dodatkami, jakie zawierało oraz z stosownym oświadczeniem i dowodem zakupu.
  3. Chcąc dokonać zwrotu rzeczy zakupionej w Sklepie proszę skontaktować się ze sklepem poprzez e-mail babroszka@babroszka.pl, aby poinformować o zamiarze dokonania zwrotu.
  4. Równowartość zwróconego towaru wraz z kosztami przesyłki do Klienta, Klient otrzyma w przeciągu 7 dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy. Zwrot ceny dokonywany jest przelewem na rachunek bankowy. Dodatkowo proszę umieścić w przesyłce dane konieczne do zwrócenia zapłaconej kwoty (imię i nazwisko, adres i numer konta) lub przesłać na adres email babroszka@babroszka.pl.

§ 7 Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałe podczas transportu będą rozpatrywane w momencie odbioru przesyłki w obecności pracownika Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z pracownikiem protokołu reklamacyjnego. Jeśli otrzymany towar będzie posiadał ukryte wady lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy proszę o kontakt na adres e-mail babroszka@babroszka.pl najpóźniej w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki (w wiadomości proszę o opisanie wady produktu).
  2. Reklamacja nie obejmuje przypadkowych lub celowych uszkodzeń mechanicznych, ani uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania.
  3. Na reklamację towaru Klient ma 2 lata od daty zakupu.
  4. Reklamacja towaru jest możliwa w przypadku odesłania nieużywanego towaru w nienaruszonym stanie, z oryginalnym opakowaniem wraz z wszelkiego rodzaju dodatkami, jakie zawierało oraz dowodem zakupu.
  5. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 7 dni roboczych od ich wpłynięcia i otrzymania towaru objętego reklamacją.
  6. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sklep naprawi, wymieni wadliwy produkt na nowy, obniży cenę lub zwróci jego równowartość zgodnie z wolą Klienta. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt Sklepu.
  7. Zwrot pieniędzy dokonywany jest przelewem na rachunek bankowy (podany drogą mailową na skrzynkę babroszka@babroszka.pl)
  8. Reklamacje nie obejmują zerwania łańcuszków lub gumek bransoletek.
  9. Reklamacje nie obejmują stłuczenia kryształków ani minerałów.
  10. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.
  11. Klient traci uprawnienia określone w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienie przed jego upływem. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu cywilnego.

§ 8 Prawa autorskie

  1. Logo BaBroszka i wszelkie użyte wzory na stronie www.babroszka.pl są własnością sklepu internetowego. Wszelkie prawa autorskie osobiste i majątkowe do elementów sklepu są zastrzeżone.
  2. Wszystkie dane, opisy i zdjęcia prezentowane w sklepie nie mogą być kopiowane, rozpowszechniane i używane do celów handlowych czy prezentacji na innych stronach internetowych, bez zgody właściciela sklepu www.babroszka.pl

§ 9 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

  1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca.
  2. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.

§ 10 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
  3. Data opublikowania regulaminu 03.06.2014r.
  4. Aktualizacja regulaminu 25.07.2017r.